In het geval dat u een McAfee-retailkaart in de winkel hebt gekocht en deze kaart wilt verzilveren om deze applicatie op uw pc te downloaden en te installeren en uw kaart te activeren, hoeft u zich geen zorgen te maken, McAfee Ondersteuning legt u alles hier vandaag in deze blog uit.
Volg gewoon deze gegeven stappen en binnenkort zult u genieten van de voordelen van deze kaart en kunt u uw pc beveiligen. Als u problemen ondervindt op uw pc, neem dan contact op met een expert. U hoeft zich geen zorgen meer te maken, dit zijn eenvoudige stappen, zelfs als u niet technisch onderlegd bent, ondanks dat u ze gemakkelijk kunt volgen.
Te volgen stappen:
Oplossing 1: Activeer uw abonnement
Zet eerst uw pc aan en verbind deze met een beveiligd internetnetwerk en open uw webbrowser en daar moet u de URL invoeren die op uw kaart staat. Vervolgens moet u de taal en het land kiezen in de vervolgkeuzelijst.
Let op: wanneer u zich registreert,
probeert deze pagina automatisch uw regio te kiezen en het kan zijn dat het een
verkeerde locatie selecteert, dus zorg ervoor dat u een juiste locatie heeft
gekozen.
Vervolgens wordt u gevraagd om het registratienummer van uw kaart in te voeren en op de volgende pagina wordt u gevraagd uw e-mailadres in te voeren en vervolgens op "Verzenden" te klikken.
U moet ervoor zorgen dat het e-mailadres
dat u hebt ingevoerd correct is en vervolgens op "Verifiëren"
klikken.
Opmerking: als u per ongeluk een verkeerd e-mailadres heeft ingevoerd, klikt u op "Bewerken" door terug te keren naar het vorige scherm, corrigeert u uw e-mailadres en controleert u vervolgens.
Nu hoeft u alleen maar de aanwijzingen
op het scherm te volgen om een McAfee-account aan te maken en te installeren.
Als u hulp nodig heeft, raadpleeg dan "TS101831" voor download- en
installatiebegeleiding.
Oplossing 2: problemen bij het activeren van uw kaart en het activeren van uw abonnement
In het geval dat u "Webpagina
bestaat niet" of "Ongeldige productsleutel" vindt
• Controleer de registratienummers.
• Wijzig de URL in www.mcafee.com/activate en probeer het opnieuw.
Als u een bericht op uw scherm ziet met de tekst 'Het spijt ons, maar we hebben momenteel technische problemen. Probeer het later opnieuw”
Op dat moment moet u de landkeuze controleren die net boven het registratienummer op de activeringspagina staat. U moet ervoor zorgen dat u het juiste land en de juiste taal hebt ingevoerd.
Bel voor meer informatie het Mcafee klantenservice telefoonnummer +32-28086866 en los dit probleem op.
No comments:
Post a Comment